Menu
Nieuwsberichten

Tweedaagse workshop!

Wil je je oriënteren op het marketingvak? Of heb je geen achtergrond in marketing maar krijg je steeds meer marketingtaken? Dit programma geeft je inzicht in de basis van marketing. Je leert niet alleen de theorie van basistechnieken als positioneren, segmenteren, branding en promotie, maar ook het praktisch toepassen ervan. Jargon wordt vertaald en actuele cases en onderwerpen komen aan bod, zowel vanuit business to consumer als business to business.

Na twee intensieve dagen heb je beter inzicht in het beslissingsproces en de rol van marketing in de organisatie. Je begrijpt klanten en concurrenten beter, weet hoe je relaties met stakeholders kunt herkennen en onderhouden en ben je in staat een marketingplan te interpreteren.

Download hier meer informatie over het programma en de sprekers!

Programma
Het programma vindt plaats op dinsdag 10 en 24 mei van 9.00 – 17.00 uur.

Kosten
De deelnamekosten voor deze dagseminars bedragen € 525 voor NIMA leden en € 825 voor niet-leden (excl. BTW) per persoon, inclusief literatuurpakket (boek en uitgebreide reader) en lunch.

Sprekers
Ton Jasperse – owner, marketingadviseur & interim manager Marketing2thepoint
Bram Jonkheer – managing partner Blauw Research
Gianluigi Cuccureddu SMP – Hoofd NL 90:10 Group
Rob Adams
– eigenaar Six Fingers

Interessant voor

  • Iedereen die zich wil oriënteren op het marketingvak.
  • Iedereen die geen marketingachtergrond heeft maar wel steeds meer marketingtaken krijgt.
  • Niet commerciële professionals die de overstap willen maken naar een commerciële functie.

Essentials of marketing

Datum: 10 én 24 mei 2011

Tijd: 09.00-17.00 uur

Locatie: Tollens Fabriek, Rotterdam

Organisator: NIMA

Prijs (ex.BTW): NIMA lid: € 525 / geen lid: € 825

Kijk voor meer informatie op Nima.nl

(Bezocht 41 keer, 1 bezoeken vandaag)