Thema

Accommodatie

Thema

Zie je de stoflaag bij jouw en je collega’s op het bureau liggen? Dan is het tijd om een schoonmaakbedrijf in te schakelen die het op kantoor gaat bijhouden. Er zijn bedrijven die na kantoortijd schoonmaken. Maar ook bedrijven die tijdens de kantooruren schoonmaken. Kies je uiteindelijk voor een schoonmaakbedrijf die tijdens kantooruren schoonmaakt. Maar heb je liever niet dat je in de chemische schoonmaaklucht werkt? Selecteer een schoonmaakbedrijf die milieuvriendelijk schoonmaken.

Bij het selecteren van een schoonmaakbedrijf komt meer kijken dan verwacht. Waar moet je nog meer aandenken? Hierbij een aantal tips die je op weg kunnen helpen bij het kiezen van een schoonmaakbedrijf:

Tip 1

Stel een eisenlijst op. Is het belangrijk dat het schoonmaakbedrijf in kwestie milieuvriendelijk schoonmaken? Schrijf dat op en selecteer daarop. Gegarandeerd dat er bedrijven afvallen.

Tip 2

Wat moet het schoonmaakbedrijf schoonmaken? Gaat het om de ramen buiten en binnen, kantoor, sanitair, de keuken? Schrijf ze op en ga na of je 1 of 2 schoonmaakbedrijven nodig hebt.

Tip 2

Bepaal je schoonmaakbudget. Ga je voor goedkoop of liever voor een lange termijn relatie? Een schoonmaakbedrijf met een hoger tarief hoeft niet duurder te zijn als je daar een lange termijn relatie aangaat.

Tip 3

Vraag meerdere offertes op. Na je eisenlijst te hebben gemaakt. Komen er een aantal bedrijven in aanmerking. Leg de offertes naast elkaar en vergelijk de prijs en werkzaamheden. Worden er werkzaamheden bij bedrijf A niet gedaan maar bij bedrijf B wel. Vraag wat de kosten zijn als bedrijf A dat alsnog doet.

Tip 4

Let op dat het schoonmaakbedrijf gecertificeerd is.

Tip 5

Nodig meerdere bedrijven uit op gesprek. Bespreek de werkwijze en de producten die zij gebruiken. Hier kan je uit leiden of zij bijvoorbeeld milieuvriendelijk schoonmaken.

Tip 6

Belangrijk om te weten is hoe hoog is het ziekteverzuim. Nog belangrijker voor jou om te weten is hoe zij daarmee omgaan. Als jouw vaste schoonmaak een week ziek is, wordt er dan een week niet schoongemaakt? Of komt er dezelfde dag een ander schoonmaken? Belangrijk is ook te weten hoe zij omgaan met vakanties.

Tip 7

Vraag referenties na en controleer deze. Kijk de reviews op het internet en social media na.

Tip 8

Heb je een schoonmaakbedrijf gekozen? Maak duidelijke afspraken en leg deze contractueel vast. Mocht er in de toekomst iets gebeuren, kan je hen daar op wijzen.

Tip 9

Maak kennis met je vaste contactpersoon.

Heb jij nog aanvullende tips? Laat het ons weten!

 

 

De centrale commerciële organisatie van van der Valk groeit in 2018 verder in het professionaliseren van haar dienstenpakket richting de gast, klant, en interne organisatie. Het one-stop shop concept voor het maken van overkoepelende corporate afspraken en het plaatsen van meeting aanvragen voor alle 69 aangesloten vestigingen blijft de kern van onze activiteiten maar daarnaast zijn wij volop in ontwikkeling op het gebied van digitalisering en het verwezenlijken van duurzame samenwerkingen met onze relaties. Ontzorgen, meedenken en flexibiliteit,  dat staat bij Valkbusiness centraal.

In het vooruitzicht ligt bijvoorbeeld een nieuwe corporate online boeking portal met als doel een nog gebruiksvriendelijker platform en customer journey in het boekingsproces voor u en uw interne klanten. Deze zal zoals nu gepland staat in het eerste kwartaal van 2019 live gaan. Daarnaast is Valkbusiness ook bezig met het opzetten van een Valkbusiness nieuwsbrief als ook centrale account rapportage voor periodieke evaluaties met onze zakelijke accounts.  Het laatste weten we dat daar al enige tijd vanuit de zakelijke boekers veel behoefte naar is en vinden het essentieel daar gehoor aan te kunnen geven.

Op het gebied van nieuw product aanbod is op 1 Oktober het spectaculaire van der Valk Amsterdam-Amstel geopend, 206 kamers, 11 hightech vergaderzalen, 2 restaurants en bar. Tevens is dit het eerste hotel van de keten binnen de ring van onze hoofdstad. Zoals u gewend bent van van der Valk is de locatie dichtbij de uitvalswegen en heeft goede parkeergelegenheid bij het hotel.  In Breukelen A2 is de afgelopen 6 maanden hard gewerkt aan een nieuwe vergadervleugel en vanaf vorige maand heeft zij haar zalencapaciteit vergroot naar circa 1.500 m2 waarvan de grootste ruimte 400 personen in theater opstelling.

Bent u geïnteresseerd in een samenwerking met Valkbusiness, dan verzoeken wij u contact op te nemen via email info@valkbusiness.nl of telefoonnummer 088 0246401. Alle informatie staat tevens vermeldt op onze website;  www.valkbusiness.nl

VERRASSENDE VERGADERLOCATIES

VANZELFSPREKEND VAN DER VALK

Tussen Deventer, Zutphen en Apeldoorn, aan de rand van uitgestrekte bossen en langs de rivier de IJssel, ligt het mooie en sfeervolle dorpje Gorssel. In het hart van het centrum is Loetje gevestigd, in een prachtig, eeuwenoud pand met een rijke historie.

Loetje Gorssel, in de mooie Achterhoek, beschikt over een grote zaal die geheel naar eigen wens is in te delen. De evenementenzaal kan worden opgesplitst en is hierdoor zeer geschikt voor vergaderingen, presentaties, workshops, diners, trouwfeesten of bedrijfsfeesten.

De vele, grote ramen zorgen voor een prettige lichtinval in de zaal en een open interieur. Aan de achterzijde bevindt zich een ruim buitenterras, dat vanuit elke zaal makkelijk bereikbaar is.

Een combinatie met een bezoek aan onze goede buur Museum MORE maakt het extra bijzonder. Zo kan een rondleiding in het museum dienen als een prettige break tijdens een vergadering of bijeenkomst. Of wat dacht je van trouwen in de trouwzaal van het museum en een groot feest bij Loetje? Uiteraard met diner én biefstuk! En een nachtje slapen in het hotel!

5 beste redenen om een bezoek te brengen aan Loetje Gorssel:

  • Mooie locatie gelegen in de Achterhoek met een heerlijk buitenterras;
  • Een veelzijdige evenementenzaal die 10 tot 350 gasten kan verwelkomen met de mogelijkheid om ingedeeld te worden in een kleinere zaal;
  • Uitgebreide culinaire mogelijkheden van zakelijke lunches, borrels tot walking diners;
  • Vergaderen, workshops, bruiloften het kan allemaal, zelfs overnachten is mogelijk;
  • Accommodatie en service á la Loetje met de lekkerste biefstuk!

Meer weten over Loetje Gorssel!

Het Spoorwegmuseum vernieuwde dit jaar een aantal van haar zakelijke ruimtes. Museumrestaurant De Remise kreeg een complete metamorfose met een nieuw buffet met mogelijkheden voor live-cooking. De Expositieruimte werd geschikt gemaakt voor plenaire bijeenkomsten voor maximaal 300 personen en werd uitgerust met vaste audiovisuele middelen. De grote museumhal kreeg een nieuwe inrichting. De voormalige stationschefwoning van Bilthoven werd verplaatst en opnieuw opgebouwd op het museumterrein. De woning is vernoemd naar de eerste stationschef die hier woonde en is geschikt gemaakt als vergaderlocatie. Het museum kan met deze nieuwe ruimtes grotere groepen bedienen met uitgebreide dagprogramma’s. De mogelijkheden voor bedrijven zijn hiermee zeer uitgebreid.

Kijk naar het filmpje waarin Menno Tielemans van Het Spoorwegmuseum vertelt over de vernieuwde Remise:

Voor Het Spoorwegmuseum is de zakelijke markt in steeds grotere mate belangrijk. Het museum is een stichting die het cultureel erfgoed in stand moet houden en doet dit zonder overheidssubsidies. Het Spoorwegmuseum moet zelf de exploitatie rond krijgen. Iedereen die een zakelijke bijeenkomst organiseert in Het Spoorwegmuseum draagt bij tot het in stand houden van Nederlands cultureel erfgoed!

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden in Het Spoorwegmuseum voor uw bedrijf? Mail dan naar sales@spoorwegmuseum.nl of bel 030-2306289.

Niet alleen in Egmond aan Zee, ook landelijk en internationaal is Hotel Zuiderduin een begrip als het gaat om een aangenaam verblijf voor een congres, vergadering of training op een schitterende en veelzijdige locatie.
Dat verblijf is nu nog aangenamer: zo ongeveer de gehele locatie heeft een make-over ondergaan. 

Ben jij als directiesecretaresse op zoek naar een bijzondere locatie voor een bijeenkomst?

Hotel Zuiderduin heeft ervoor gezorgd dat zowel grote groepen als kleine gezelschappen zich hier erg prettig kunnen voelen. Groepen die komen voor een congres kunnen zich effectief scheiden van de toeristen. Een voorbeeld: deelnemers aan een groot congres kunnen gebruik maken van een gescheiden deel van het parkeerdek, binnen komen via een ‘eigen’ ingang en inchecken bij een aparte balie waarachter de organisatie een eigen, tijdelijk, secretariaat kan inrichten. Het congres zelf kan plaatsvinden in één van de grote plenaire zalen. Natuurlijk zijn er bij de zalen ook breakout-ruimtes, maar een pauze of kort overleg kan ook plaatsvinden in één van de prachtig vernieuwde lounges.

Uitstraling

Hotel Zuiderduin was al klaar voor zowel de particuliere als de zakelijke bezoeker, maar de volledige make-over zorgt ervoor dat de uitstraling van de openbare ruimtes meer dan prachtig geworden is.

De eerste indruk voor jouw congresdeelnemers? Natuurlijk is het pand op zich al opvallend, maar als de deelnemers die binnenkomen nu de lounge zien, is hun eerste reactie vaak: wow!
Dan begint het verblijf toch al goed? En als ze dan zien dat zowel de zalen als het restaurant ook nog eens volledig gemoderniseerd zijn, hebben ze een complete beleving. Dat mag je toch ook verwachten van een ambitieuze congreslocatie?

 

Vergaderen of teambuilding in het hart van de Veluwe? En jezelf en jullie team een bijzondere spiegel voorhouden? Dat kan in de volledig duurzame congres- en evenementenlocatie De St@art of de avontuurlijke Kambizuri Lodges van Apenheul. De moderne en natuurlijke omgeving biedt alle faciliteiten voor een fantastisch evenement. En die spiegel dan? Daar vertellen wij je samen met onze Gorilla-leider Jambo graag meer over, want wie is er nou de échte baas in jouw organisatie?

De St@art
Volledig duurzaam en daarmee de groenste congres- en evenementenlocatie van Nederland, dat is
De St@art. Met een auditorium voor 300 personen en diverse vergaderruimtes is er van alles mogelijk. Omdat De St@art naast Apenheul is gelegen kun je eenvoudig een combinatie maken met het park, maar is dat niet noodzakelijk. Zoek je een centraal gelegen, moderne locatie waarbij je niet alleen goed voor jezelf zorgt maar tevens een bijdrage levert aan een stuk natuurbehoud?
Dan is De St@art de perfecte locatie.

Kambizuri Lodges
Midden in Apenheul liggen de Kambizuri Lodges, een drietal geschakelde lodgetenten met een heel ongedwongen, avontuurlijke sfeer die van alle gemakken zijn voorzien. De lodges hebben allen een houtkachel, zijn in te richten naar wens, beschikken over een terras en brengen je dicht bij onze apen en de natuur. Deze omgeving is dan ook zeer inspirerend voor teamsessies, personeelsuitjes en presentaties.

Eten en drinken
Dat moet tijdens een evenement nou eenmaal goed geregeld zijn. Wij bieden dan ook een groot aanbod aan mogelijkheden, waarbij wij zoveel mogelijk biologische producten gebruiken.
De dag beginnen met een ontbijt bij de gorilla’s of de dag afsluiten met een BBQ, mobiele pizzeria of Spaanse tapas? Wij zorgen dat iedereen met een goed gevulde maag weer huiswaarts keert.

Workshops en Trainingen
In samenwerking met het trainingsbureau Apemanagement biedt Apenheul diverse workshops aan met een biologische kijk op sociaal gedrag en altijd met een vrolijke knipoog. Help mijn Baas is een Aap, Apenstreken op de werkvloer of de Klant Verleid. Dit zijn zomaar een aantal workshop die je bij Apenheul kunt doen. Net even anders dan anders, maar heel effectief, want wie gedrag begrijpt, kan ook doeltreffend beïnvloeden en samenwerken.

Wist je dat:

  • Apenheul het gehele jaar open is voor zakelijke evenementen
  • In de wintermaanden er zelfs de mogelijkheid is te vergaderen in het binnenverblijf van de Orang Oetans

Wil je meer weten….neem dan contact op met Apenheul Evenementen via 055-3575794 of mail naar reserveringen@apenheul.nl