Thema

Zakenreizen

Thema

Na een drukke maandag schakelt Esther om 18.45 uur haar computer uit, genoeg gedaan voor de baas. Er wacht een rustig avondje op de bank met haar favoriete tv-programma Grey’s Anatomy. Na een snelle pizza nestelt ze zich op de bank met een kopje thee.
mcdreamy200x

Ongeveer een kwartier later rinkelt de telefoon. Shit, de gsm van de zaak. Al graaiend naar de afstandbediening neemt Esther op: “Ja hai Philip…hoezo probleem?“ Philip vertelt haar dat hij zijn vlucht heeft gemist omdat de boeking niet geheel afgerond was. Ze had gisteren nog een mailtje ontvangen, maar door alle drukte had ze die nog niet gelezen. Blijkbaar had ze daar zijn paspoortgegevens moeten invoeren. Esther zet haar laptop aan en kijkt vanuit haar ooghoeken hoe Meredith weer eens ruzie heeft met Dr. Mc Dreamy.

Een late vlucht naar Londen, even kijken of ze op de KLM site nog iets kan boeken. Hè getsie, moet je natuurlijk weer met eigen creditcard betalen. Twintig minuten later is de reservering gelukt en stuurt ze rap de bevestiging naar de Blackberry van Philip. Net als ze het eerste verdiende reepje Cote d’Or naar binnen werkt, gaat de telefoon opnieuw.Het zal toch niet? Helaas…Philip calling: of Esther wel een late arrival aan het hotel heeft doorgegeven? Op welke site had ze dat hotel ook al weer geboekt? Er was toch nergens een optie geweest om vrije tekst toe te voegen?

De laptop voelt nog warm aan als ze hem opnieuw aanzet. Ze googlet naar het telefoonnummervan het hotel en geeft aan de receptie door dat haar baas later komt. Nu snel Philip een sms sturen dat alles geregeld is. Mag ze dan eindelijk verder kijken? Ze ziet Meredith innig dansen met Dr. Mc Dreamy. Ze hadden net toch nog ruzie? Vervolgens vertragen de beelden en verschijnt de aftiteling. Nou Philip, bedankt!

De volgende keer regel ik alles wel met één telefoontje naar Oad BusinessTravel!

 

Wil jij ook met één telefoontje een zakenreis kunnen regelen en bovendien een prachtige pen ontvangen? Klik hier en laat je gegevens achter. De accountmanager neemt contact met je op voor een vrijblijvend gesprek.

Heb je PA.NL Magazine ontvangen? Dan heb je kunnen lezen hoe de afspraak van Esther met MC Dreamy in het water viel. Haar baas moest op zakenreis en zij heeft alles zelf voor hem geregeld. Ze dacht dat ze alles goed geregeld had, maar op de avond waarop haar baas vertrok en zij lekker op de bank naar haar favoriete serie Grey’s Anatomy zat te kijken bleek dat toch niet helemaal waar te zijn…

Ze werd tijdens het kijken verschillende malen gestoord met vragen van hem. Toen het allemaal opgelost was, was Grey’s Anatomy afgelopen. Haar afspraak met de knappe dokter MC Dreamy was in het water gevallen!

De conclusie van Esther was dat ze de volgende keer alles gaat regelen met één telefoontje naar Oad BusinessTravel.

Heb je het verhaal van Esther nog niet gelezen of wil je het nog eens nalezen klik dan hier.

Gratis Parker pen
Ook was in PA.NL Magazine te lezen, dat jij een gratis luxe Parker Pen ontvangt als jij in het vervolg je zakenreizen ook met één telefoontje naar Oad BusinessTravel wilt kunnen regelen.

Wil je ook zo’n Parker pen ontvangen? Ga dan naar Oadbusinesstravel.nl/belmij. Eén van de accountmanagers zal dan zo spoedig mogelijk vrijblijvend contact met je opnemen.

parkerpen gbt

Oad BusinessTravel is de zakelijke tak van de Oad BusinessTravel, een landelijke reisbureauketen met 220 winkels verspreid over Nederland. Op haar beurt maakt Oad Reisburogroep deel uit van de Oad Groep, Nederlands grootste zelfstandige reisonderneming. Als onderdeel van de Oad Groep biedt Oad BusinessTravel samen met de afdeling Groups Incentives & Sports Travel (GIST) een breed pakket aan diensten voor de zakelijke markt.

Historie
Het eerste Oad BusinessTravel kantoor is begin jaren 70 in Hengelo geopend, onder de naam Oad Reisbureau. In een later stadium in 1996 is er voor de naam Oad BusinessTravel gekozen. Inmiddels zijn er 7 zakelijke reisbureaus die vele duizenden zakenmensen voorzien van service voor hun reiswensen. Het hoofdkantoor bevindt zich in Holten en de overige 6 regionale vestigingen zijn te vinden in Amsterdam, Delfzijl, Helmond, Schiedam en Veenendaal, de sevicedesk bevindt zich in Naaldwijk.

De klant staat centraal
Oad BusinessTravel heeft aandacht voor de belangen en behoeften van haar klanten. Wij streven naar een samenwerking op basis van persoonlijk vertrouwen zonder ingewikkelde procedures. Kostenbesparingen, comfort, gemak, tijdsbesparingen en efficiency zijn redenen waarom klanten kiezen voor Oad BusinessTravel.

Uit het in april gehouden klanttevredenheidsonderzoek worden de diensten, service en medewerkers van Oad BusinessTravel met een 8,4 gewaardeerd. Onze formule, gebaseerd op de kernwaarden: betrokkenheid, gemak, betrouwbaarheid en professionaliteit blijkt dus aan te slaan.

Kwaliteit
De kracht van een organisatie staat of valt met haar mensen. De medewerkers van Oad BusinessTravel zijn professionals met de juiste combinatie van vakinhoudelijke kennis en vaardigheden op het gebied van zakenreizen. Door meer te zijn dan een leverancier en de toepassing van kleine flexibele teams is Oad BusinessTravel nauw betrokken bij haar klanten. Als organisatie zijn we geïnteresseerd in de mens achter de klant.

Oad BusinessTravel monitort de ontwikkelingen binnen de branche en is hierdoor in staat om veranderingen tijdig te signaleren en de klant hierover te informeren en te adviseren. De interne kwaliteit wordt geborgd door de gestelde eisen aan het personeel:
De externe kwaliteit wordt geborgd door de samenwerking met betrouwbare partners en leveranciers.

Meer informatie?
Kijk voor meer informatie over Oad BusinessTravel op www.oadbusinesstravel.nl.

Ben je toe aan vakantie?
Ben je na die drukke zakenreis toe aan vakantie? De medewerkers van de Oad Reisburogroep staan te allen tijde voor u klaar om de mooiste vakantieplekken voor u te selecteren. Alle 220 reisburo’s zijn aangesloten bij de ANVR en SGR. Oad Reisburo profileert zich als gids voor haar klanten in de reiswereld en onderscheidt zich door haar vakkennis en service. Zoek bij Oad Reisbureau jouw privé vakantie uit!

Zakenreizen organiseren doen we al jaren. We zijn trots op de band die we met onze relaties hebben opgebouwd en de grote klanttevredenheid die we meer dan eens hebben vastgesteld.

Volle aandacht
Iedere reis is bijzonder, dus ook jij kunt rekenen op onze volle aandacht. Meedenken met jou, dat is waarin wij ons onderscheiden. Neem de proef eens op de som. Dat wordt het begin van een zakelijke relatie die zal duren zolang je reist.

Zakenreizen met Oad BusinessTravel – klik voor meer informatie

‘The sky is the limit’ waar het onze zakenreis dienstverlening betreft. Waar het de prijzen betreft bewandelen we graag de gulden middenweg.

Niet voor niets prijzen onze vaste klanten de uitstekende prijs- /kwaliteitsverhouding van onze diensten.

Globaal denken, persoonlijk werken
Bovendien kun je, waar je ook heen gaat op zakenreis , rekenen op een perfecte organisatie van de reis- en verblijf. Speciale wensen, krappe vergaderschema’s, reizen naar verre en afgelegen oorden: onze jarenlange ervaring en de professionele medewerkers zorgen voor een optimale planning en de beste propositie. Wij vinden precies de goede balans tussen comfort en de kosten.

Zakenreizen met Oad BusinessTravel – klik hier voor meer informatie

Plotseling is daar die belangrijke bespreking in Milaan, München of Moskou. In de hectiek van de zakelijke voorbereidingen is er één grote geruststelling: jouw partner, Oad BusinessTravel, verzorgt de reis van A tot Z. Eén telefoontje naar Oad BusinessTravel is genoeg. Alles wordt geregeld. Goed, snel, efficiënt en prijsbewust.

Plotselinge wijziging?
Een plotselinge wijziging in de plannen aan de andere kant van de wereld? Geen nood! Oad BusinessTravel heeft een 24-uurs bereikbaarheidsdienst. Jij of je collega kan altijd met een gerust hart op reis.

Global Business Travel

HOOFDKANTOOR
Burg. van der Borchstraat 2
7451 CH Holten
Postbus 123
7450 AC Holten
t: 0548 – 37 77 11
f: 0548 – 37 78 99