Menu
Geen categorie

Tips om uw bedrijf te laten groeien

Het creëren en behouden van uw eigen bedrijf is vaak opgedeeld in 4 fasen, te weten: het opstarten, het groeien, het stabiliseren en de veroudering. Als bedrijf zijnde ziet u de onderneming het liefste groeien. Daarom geven wij u hieronder enkele tips om uw bedrijf verder te laten groeien.

Ken uw doelgroep

Een van de belangrijkste zaken om uw bedrijf te laten groeien, is een goede marketing. Om een goede marketingcampagne te kunnen ontwikkelen, is het natuurlijk belang dat u uw doelgroep zo goed mogelijk in kaart heeft gebracht. Belangrijke vragen bij het analyseren van de doelgroep zijn:

  • Wat is de leeftijd van de doelgroep?
  • Wat houdt de doelgroep bezig?
  • Wat zijn de kenmerken van de doelgroep?
  • Welke aankopen hebben zij in het verleden al gedaan?

Wanneer u een antwoord heeft op de bovenstaande informatie en u alle benodigde gegevens van de doelgroep heeft, is het tijd om een marketingcampagne te bedenken. Hierbij is het van belang dat de campagne zo goed mogelijk aansluit op de doelgroep en dat de marketing wordt uitgevoerd op de gebruikte medium kanalen.

Vermin de werkdruk voor uzelf

Wanneer u een bedrijf moet runnen, kost dat natuurlijk veel tijd. Omdat u druk bent veel zaken tegelijkertijd, is de kans op fouten maken groter. Het Fulfilment uitbesteden is perfect om de hoge werkdruk voor uzelf te verminderen. Om uw klanten te behouden is het natuurlijk van belang dat de processen zo vlekkeloos mogelijk lopen. Door een verminderende druk op 1 persoon, voorkomt u ook onnodige fouten. Een win-win situatie dus.

Behoud contact met uw klanten

Wanneer u als bedrijf zijnde steeds groter en groter wenst te worden, bent u natuurlijk afhankelijk van de afname van uw klanten. Om klanten zo goed mogelijk te bedienen moet u ook goed bereikbaar zijn. Met alle mogelijkheden die er voor klanten tegenwoordig zijn om contact op te nemen met het bedrijf, kan het wellicht onoverzichtelijk voor u worden. Een goede oplossing hiervoor is het creëren van een klant contact centrum. In dit contact centrum zullen alle contacten met de klant op 1 centrale terechtkomen, waardoor zij beter bediend kunnen worden en u de werkdruk binnen uw bedrijf verdeeld.

(Bezocht 86 keer, 1 bezoeken vandaag)