Thema

Congres

Thema

Bij deze congreslocatie kunt u een dag en meerdaagse congressen organiseren. Een 4-sterren toplocatie op de Veluwe met uitstekende bereikbaarheid, 1000 gratis parkeerplaatsen, diverse faciliteiten voor uw zakelijke gasten en met 30 zalen en 110 kamers een prachtige eventlocatie.

Op zoek naar een unieke en veelzijdige locatie?
Prachtig gelegen in de pittoreske omgeving van de Veluwe, net ten noorden van Amersfoort, ligt dit moderne 4-sterren hotel met uitgebreide zakelijke faciliteiten. Ideaal gelegen nabij snelweg A28, die Utrecht met Zwolle verbindt, biedt het hotel een comfortabele uitvalsbasis voor gasten op zakenreis of bezoekers van het gebied.

Multifunctionele zalen voor diverse bijeenkomsten
Hotel Ampt van Nijkerk beschikt over 30 multifunctionele zalen voor allerlei soorten bijeenkomsten. Van vergadering of een intieme receptie tot een symposium of feest. Wij denken graag met u mee over de invulling van uw bijeenkomst en kunnen ook de hele organisatie uit uw handen nemen. Wij zorgen ervoor dat het u en uw gasten aan niets ontbreekt!

U kunt ook kiezen voor het gemak van onze vergaderarrangementen, eventueel aangevuld met uw wensen. Dan bent u in één keer helemaal ontzorgd.

Onze unieke vergaderarrangementen bieden de ideale combinatie van gemak en professionele voorzieningen. U hoeft zich alleen bezig te houden met uw gasten, de rest verzorgen wij. Eventueel kunt u de vergadering aanvullen met een lunch of diner.

Vraag een vrijblijvende offerte aan bij deze veelzijdige congreslocatie op de Veluwe.

Of bent u op zoek naar een andere locatie voor een congres op de Veluwe.

Met hartelijke groet,
Zakelijk.nl

You never get a second chance to make a first impression! De  uitnodiging van een congres is vaak de eerste kennismaking tussen het congres en de deelnemers. Belangrijk dus om een perfecte uitnodiging te maken. Maar waar voldoet een goede congres uitnodiging nu eigenlijk aan? 

Voorkant: Vermeld op de voorkant waarvoor de uitnodiging is en benoem de locatie, datum en het tijdstip. Eventueel kan je er een foto toevoegen.

Binnenkant: De meeste mensen lezen een pagina, dus ook een uitnodiging via de F-vorm. Ze beginnen met het bovenste gedeelte (vaak de titel), de titel of tekst onder de  bovenste titel en vervolgens alles aan de linkerkant. Zorg ervoor dat hier de belangrijkste informatie genoemd staan. Punten die genoemd moeten worden aan de binnenkant:

  • Doel van het congres
  • Sprekers
  • Programma
  • Toegevoegde waarde voor de bezoeker

Achterkant: Vermeld op de achterkant hoe de deelnemers zich kunnen aanmelden. Kies je ervoor het aanmeld proces zowel online als offline te laten verlopen? Zorg er dan voor dat er zowel een directe link vermeld staat en een inschrijfformulier .

Er zijn natuurlijk veel manier om een congres uitnodiging op te bouwen. Dit is slecht een voorbeeld van een goede opbouw.

 

Goedemiddag secretaresses!

Het maken van een strak draaiboek is cruciaal voor het verloop van een evenement. Wil jij zelf een draaiboek maken? Kijk dan eens op www.draaiboek.net, hier is informatie te vinden over:

  • Hoe maak je een goed draaiboek
  • Handig programma om je eigen draaiboek te maken
  • Evenementen checklist
  • Organisatietips
  • Voorbeelden van draaiboeken
  • Checklist tips

Succes met het maken van jouw draaiboek!

Met 6 multifunctionele zalen, uitstekende bereikbaarheid en goede restauratieve faciliteiten is deze 4-sterren vergaderlocatie de ideale locatie voor verschillende bijeenkomsten.

Vergaderen in Leiden
De 6 multifunctionele zalen maken Golden Tulip Leiden Centre tot de ideale locatie voor kleine en middelgrote bijeenkomsten (4 tot 100 personen). De zalen bieden talloze mogelijkheden wat betreft opstelling en technische faciliteiten. Gemak, efficientcy, gastvrijheid en professionaliteit staan voorop. Alle zalen hebben airconditioning, GRATIS WIFI Internet en daglicht. Graag stellen we een vergaderarrangement op maat voor u samen.

Lees meer over deze locatie

Interesse in een vergadering in Leiden? 8-Uurs vergaderarrangement

  • Gebruik van een moderne, comfortabele zaal voor 2 dagdelen
  • Gebruik van flip-over, inclusief papier en stiften
  • Gebruik van beamer met scherm
  • Onbeperkt koffie, thee en koekjes tijdens de bijeenkomst
  • Lunchbuffet inclusief soep en een warme snack

Vraag hier een vrijblijvende offerte aan

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Congres.nl

Park Plaza Utrecht is een 4-sterren hotel dat centraal is gelegen in Utrecht; congrescentrum “De Jaarbeurs”, het Centraal Station en het historische centrum bevinden zich op loopafstand van het hotel.

Faciliteiten
Park Plaza Utrecht beschikt over 11 (vergader)zalen met flatscreen tv, audio/visuele apparatuur, natuurlijk daglicht en Wi-Fi, evenals besloten mogelijkheden voor een besloten diner. Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar bij het voorbereiden en maken van uw evenement in ons hotel een succes.

  • Draadloos internet
  • Airconditioning
  • Natuurlijk daglicht
  • Moderne audio/visuele apparatuur
  • Hulp van ons deskundige evenementenpersoneel
  • Inspirerende breaks

Lees hier meer over deze locatie en bekijk de overnachtingsmogelijkheden.

Ook kunt u hier uw vergadering houden.
Bekijk hier het 4-uurs en 8-uurs vergaderarrangement.

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Congres.nl

Het Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport is gelegen in het groen van business park Schiphol-Rijk. Wanneer u voor een congres een locatie in de buurt of zelfs op Schiphol zoekt, dan past deze congreslocatie zeker.

Congreslocatie op Schiphol
Het Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport is gelegen in het groen van business park Schiphol-Rijk. Wanneer u voor een congres een locatie in de buurt of zelfs op Schiphol zoekt, dan voldoet deze congreslocatie aan uw wensen.

Faciliteiten
Het hotel heeft 279 kamers en suites. De bloemenveiling van Aalsmeer, het centrum van Amsterdam en het strand van Zandvoort zijn allemaal goed te bereiken vanuit het hotel. Een gratis 24-uurs shuttlebus vervoert alle gasten van en naar Schiphol Airport. In het hotel zijn 2 restaurants, waarvan 1 met groot terras, een bar en een fitness & health club.

Lees hier meer over deze vergaderlocatie

Bij dit 8 uurs vergaderarrangement is inbegrepen:

  • Ontvangst met koffie, thee en croissants
  • Huur van de hoofdzaal
  • Buffet van koffie en thee in de zaal
  • Ochtendpauze met koffie, thee en koekjes
  • Middagpauze met koffie, thee en koekjes
  • Sandwich lunch (sandwiches, zoete lekkernij en fruitsappen)
  • Audiovisueel materiaal: flip-over en LCD projector /scherm of 60” LED TV scherm
  • Draadloos internet
  • Notitieblokken, pennen, meeting mints en meetingkit
  • Service en BTW

Lees hier meer over dt 8-uurs vergaderarrangement

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Zakelijk.nl