Menu
Effectief werken

5 tips voor een goede nieuwsbriefcampagne

Wil je jouw product of dienst onde de aandacht brengen bij klanten en andere geïnteresseerden? Een digitale nieuwsbrief is een goedkope en veelgebruikte methode. Tips voor e-mailmarketing.

E-mailmarketing is een effectief marketingmiddel om jouw doelgroep te bereiken. Je kunt een mailing inzetten voor veel verschillende doeleinden, waaronder het versterken van bestaande relaties, nieuwe klanten werven of om het imago van je bedrijf te verbeteren. Maar hoe zorg je dat jouw campagne daadwerkelijk bij de juiste personen aankomt en gelezen wordt?

Lees verder:’5 tips voor een goede nieuwsbriefcampagne‘, Sprout.nl, 26 januari 2012

Wil je jouw product of dienst onde de aandacht brengen bij klanten en andere geïnteresseerden? Een digitale nieuwsbrief is een goedkope en veelgebruikte methode. Tips voor e-mailmarketing.

E-mailmarketing is een effectief marketingmiddel om jouw doelgroep te bereiken. Je kunt een mailing inzetten voor veel verschillende doeleinden, waaronder het versterken van bestaande relaties, nieuwe klanten werven of om het imago van je bedrijf te verbeteren. Maar hoe zorg je dat jouw campagne daadwerkelijk bij de juiste personen aankomt en gelezen wordt?

(Bezocht 36 keer, 1 bezoeken vandaag)